Gerald Asamoah Stiftung Für Herzkranke Kinder

Gerald ist hilfsbereit, ohne Allüren, mit einem großen Herzen für den Fußball und für seine Mitmenschen. Manuel Neuer, Torwart Nationalmannschaft. Ich habe Gerald Asamoah immer bewundert. Er, ein Fußballer, der immer seine Leistung gezeigt hat, hat auch im sozialen Bereich sein Fußballtalent genutzt. Dr Theo Zwanziger, ehem. Präsident des Deutschen Fußballbundes. Ich wünsche Ihnen alles Gute und viele weitere lebensschenkende Taten! Maka Dvalishvili, Mutter von Giorgi. Xavier Naidoo, Musiker. Schicht.

OVERVIEW

This website gerald-asamoah-stiftung.de presently has an average traffic classification of zero (the lower the more users). We have audited ten pages within the website gerald-asamoah-stiftung.de and found nine websites linking to gerald-asamoah-stiftung.de. There are one public media sites acquired by gerald-asamoah-stiftung.de.

GERALD-ASAMOAH-STIFTUNG.DE RANKINGS

This website gerald-asamoah-stiftung.de is seeing variant levels of traffic for the duration of the year.
Traffic for gerald-asamoah-stiftung.de

Traffic ranking (by month) for gerald-asamoah-stiftung.de

Traffic ranking by day of the week for gerald-asamoah-stiftung.de

Startseite - Bundesverband Herzkranke Kinder e.V.

Sie haben einen besonderen Anlass? Was wir erreicht haben. Selbsthilfe von Herzen für Herzen! Bekannt, bedeutend, bewegend, bunt. Herzlich, hilfsbereit, hoffnungsvoll.

Home - Das Fussballwunder

Die Fussballwunder Saison ist am 1. Jetzt anmelden und mitspielen! Das größte Fußballturnier Deutschlands für Schulen, Unis und Firmen. Zahlen und Bilder aus den letzten Jahren. Dasfussballwunder macht Wunder wahr! Tore schießen für einen guten Zweck. Jetzt schlau machen und Eure Spiel-Variante finden. Viele Prominente unterstützen Das Fussballwunder. Alle Neuigkeiten zum Turnier auf unserer Facebook-Seite. Was ist los beim Fussballwunder? .

WHAT DOES GERALD-ASAMOAH-STIFTUNG.DE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of gerald-asamoah-stiftung.de Mobile Screenshot of gerald-asamoah-stiftung.de Tablet Screenshot of gerald-asamoah-stiftung.de

GERALD-ASAMOAH-STIFTUNG.DE HOST

I diagnosed that a single root page on gerald-asamoah-stiftung.de took six thousand and thirty-one milliseconds to load. Our web crawlers could not observe a SSL certificate, so in conclusion we consider this site not secure.
212.110.110.36

I identified that this domain is using the Apache operating system.

Gerald Asamoah Stiftung Für Herzkranke Kinder

DESCRIPTION

CONTENT

This website has the following in the web site, "Gerald ist hilfsbereit, ohne Allüren, mit einem großen Herzen für den Fußball und für seine Mitmenschen." Our analyzers analyzed that the web page also stated " Manuel Neuer, Torwart Nationalmannschaft." The Website also stated " Ich habe Gerald Asamoah immer bewundert. Er, ein Fußballer, der immer seine Leistung gezeigt hat, hat auch im sozialen Bereich sein Fußballtalent genutzt. Dr Theo Zwanziger, ehem. Ich wünsche Ihnen alles Gute und viele weitere lebensschenkende Taten! Maka Dvalishvili, Mutter von Giorgi."

OTHER WEB SITES

Used Cars Joliet IL Used Cars For Sale Joliet IL Gerald Auto Sales

314 S LARKIN, Joliet, IL 60436. Family owned and operated Since 2003. Family owned and operated since 2003. Welcome to Gerald Auto Sales. Since 2003, our family owned and operated business has been serving Joliet, Crest Hill, Minooka, Morris, Shorewood, Plainfield, Bolingbrook, and the surrounding Chicagoland southwest suburbs. It all starts and ends with our customers, and we know that.

Interesting Times

Sunday, January 18, 2009. I was to rue that boast in a matter of days. But soon afterwards, I unearthed - to my horror - a two-year-old photo of myself next to the Vice President himself! The shoe was irredeemably on the other foot.

.A World of Nonsense.

Wednesday, September 23, 2009. Had another motivational workshop by High Achievers! Its damn inspiring can! Especially the video on Facing The Giants. You must give your best and only the absolute best! Cast away all the psychological barriers and believe I can do it! The mark doesnt make a man, its the man that makes the mark. A guy who was the first to broke the record of running 1. Gerald stepped on your garbage at. Saturday, September 19, 2009.

Chipmunk Hill

On economics, mathematics, beer, homebrewing, guns, sailing, and other fun stuff. Friday, June 18, 2010. Service to America Award Video. Friday, May 28, 2010. President Obama routinely spends five hours to play a round of golf. When he goes down there tomorrow to get a look at the oil spill. Monday, April 26, 2010.

Gerald Boehms Website - Start

Seit vielen Monaten beschäftigt sich Deutschland mit dem Ansturm von Flüchtlingen aus Kriegsgegenden, insbesondere aus dem vom Bürgerkrieg geplagten Syrien. Selten habe ich es erlebt, dass Propaganda, Hass, Neid, und Dummheit sich so schnell verbreiten konnten. Seit einiger Zeit befasse ich mit der Erstellung von Websites für Desktop- und Mobilgeräte auf Basis von Joomla! 3 Das liegt mir gut. Mein neues Profil bei LinkedIn. Über mich - nach der 50-Wort-Methode.